svētdiena, 2010. gada 22. augusts

Baronielas Benetton

Benettons man patīk krāsaino vilnas džemperīšu dēļ, šad un tad var izrakt kādu smuku topiņu vai ko citu. Bet pārsvarā - džemperīši. Domēr man ir dīvains paradums nekad nepaiet gaārm Benettonam – ja nu kaut kas atrodas? Tā iegāju arī šoreiz. Bija daudz blūžu-parasto, bikšu-vienkāršo, kam bija iespēja mani uzrunāt. Arī rudens kolekcija. Bet nē. Man nez kāpēc šķiet, ka kādreiz tā teikt jaunībā Benettonā bija daudz vairāk foršu lietu. Nopietni. Man vēl tagad skapī karājas sen atpakaļ vecāku dāvinātais smilšukrāsas mētelītis, ko katru rudeni vismaz pāris reizes uzvelku, arī bordo zamšādas soma ir mīļa un šķiet 100reizes foršāka par tām dermantīnenēm, ko šodien var nopirkt Benettonā.
Manuprāt, Baronielas Benettons (kas laikam nav tas pats, kas Dominā) ir pieļāvis kļūdu, atsakoties no vīriešu apģērbiem. Tā vietā iekārtots SISLEY. Parasti man patīk SISLEY, bet, apčamdot jauno kolekciju, mazliet vīlos. Jau kādu trešo sezonu tiek piedāvātas t.s. harēma tipa bikses – arī zolīdā līnija. Veak. Vai tad itāļi nav pamanījuši, ka harēmbikses vairs velk tikai pa māju?? Otra lieta, kas man šķita dīvaini, ka otro sezonu (domājot rudens/ziemas kolekcijas) jau nu stabili dominē vienas un tās pašas krāsas – lillā, vecrozā, melns. Hm. Kopš kura laika itāļi kļuvuši tik praktiski? Domā par klientu – lai viņam vieglāt savu garderobi saskaņot?
Man domāt, ka mazliet vēl jānogaida, lai veikalnieki paspēj izkārt visu, kas paredzēts rudenim/ziemai. Tad arī jāiet skatīties.


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru