piektdiena, 2010. gada 20. augusts

BLOW

Blows man vienmēr ir paticis. Jo tur nudien var atrast zināmu zīmolu un attiecīgi kvalitātes viskautko, bet cenas ir aptuveni tādas, ko es saprotu ar autleta cenām. Turklāt īpašnieki arī māk atlasīt mentalitātei tuvus un saprotamus modeļus, izmērus, krāsas, veikalā nodrošinot piedāvājumu, kas var ieinteresēt pat “vidējo latvieti”. Protams, ir arī vairāki mīnusi. Pirmais: izmēri, un tas, ka katra prece ir vienā, ļoti reti divos eksemplāros. Otrais: slāvu dāmu nekaunīgas un daudzskaitlīgas piemērīšanas rezultātā kliedzošāko zīmolu apģērba gabali mēdz būt sabojāti. Bet kuru gan interesē cavalli “šik i bļesk”. Toties var atrast tīri frišas miu miu vai marni kleitiņas, kā arī citas intersanta piegriezuma, materiāla un stila lietiņas.
Izraku burvīgas gucci ¾ garuma baltas bikses. Tiešām vēl baltas. Cena 37Ls. Elegantas, ar melnām podziņām. Ģērbtuvē spoguļojoties un skaitot savu jauno mantru “vai-man-tiešām-vajag-vai-man-tiešām-vajag-vai....”, nodomāju, ka labi izskatītos ar melnajiem lakādas mokasīniem. Un vēl foršāk būtu tādas uzvilt izbraucienā ar jahtu...
Vai nu mantras vai vecuma ietekmē esmu kļuvusi racionālaka un strādāju arī pie tā, lai apvaldītu savu impulsīvo pirkumu kaiti. Man ir atvaļinājums. Tātad jau ir augusts. Precīzāk – augusta vidus. Pēc augusta seko septembris, kas skaitās jau rudens. Vai man rudenī paredzēts izbrauciens ar jahtu? Cik man zināms, nē. Tātad arī baltās gucci bikses, lai arī cik lieliskas kvalitātes, piegriezuma un stila tās būtu, tuvākajā pusgadā diez vai tiktu uzvilktas. Tātad vajadzības pēc jaunām, baltām biksēm īsti nav. Man viņas nevajag!
Atceroties relatīvi neseno prieku par divu zeķu pāru iegādi Blowā, nolēmu, ka tomēr ir jārok. Pievērsos aksesuāru galdiņam, jo esmu nolēmusi sākt apgūt aksesuāru potenciāla izmantošanu ikdienas garderobē.. Atradu ar'. Mazu ņieburveidīgu jostiņu ar izšūtiem inku stila rakstiem. Četru latu versače. Redzams, ka man ir atstāta arī iespēja improvizēt, proti, jāizdomā aizdare (man viss jau ir izdomāts). Bet nudien jutos atradusi kko skaistu un rudenī noderīgu (bilde būs)!
Lepna izsoļoju no veikala :)

3 komentāri:

  1. manuprāt, vietas lielākais mīnuss ir pārdevēji ar augstu debesis pastieptiem deguniem. ne labdien, ne paldies, ne uz redzēšanos. vienmēr ierodoties, šķiet, viņi tiek apgrūtināti. ļoti nepatīkami. diemžēl ne reizi nav bijis tur citādāk.

    AtbildētDzēst
  2. jā, nu es tīri labprāt, neviena neuzrunāta, klīstu pa veikalu. šito īpaši nebiju ievērojusi, bet ja tu tā saki - blowā tiešām neviens īpaši ar laipnību neizceļas.

    AtbildētDzēst
  3. Hohō. Atgriezusies no atvaļinājuma Bezinternetlandijā es secinu, ka tu nu gan laiku neesi lieki tērējusi un piepļāpājusi pilnas lapas.
    Bet par Blow es pilnībā piekrītu anii - pilnīgi mana pieredze, tādēļ Blow es vairs neeju.

    AtbildētDzēst