trešdiena, 2010. gada 18. augusts

Robert's Books

Jap, diezgan iecienīta vietiņa - Robert's Books. Šad un tad mēdzu iegriezties, lai nopirktu kādu noplukušu "fiction" eksemplāru par labām naudiņām. Tā teikt, lai izlasītu un "izmestu" (atdotu, aizdotu, atstātu, apmainītu, pazaudētu...). Kad pēdējo reizi tur iegādājos S.Larsona pēdējo triloģijas daļu, mājās to šķirstot, atradu iepriekšējā grāmatas lasītāja vizītkarti. Man šķiet, īstenībā es esmu pārliecināta, ka vizītkarte tur nebija atstāta nejauši. To bija izdarījis Dr.E.Lavrinovičs, kas uz mazās taisnstūra lapiņas sevi bija pieteicis kā advokāts, kurš strādā ar patentu un intelektuālā īpašuma lietām. Nodomāju, ka visnotaļ savdabīgs veids, kā informēt sabiedrību par sevis sniegtajiem pakalpojumiem (ei, kurš gan iedomātos par grāmatzīmi izmantot savu vizītkarti, turklāt tādā grāmatā, ko izlasa vienā elpas vilcienā/divās diennaktīs bez apstājas). Diemžēl mani neinteresēs kļūt par viņa klienti..
Toties šodien uz grāmatnīcu devos, lai atrastu lasāmvielu turpmākajām brīvdienām laukos. Kamēr nolupušu lubeņu plauktos meklēju grāmatas vāciņu vai nosaukumu, kas mani uzrunātu, veikalā norisinājās amizanta ainiņa. Kundze, kas vēl pirms pāris sekundēm stāvēja man līdzās un ar pirkstu vilka pa lubeņu "muguriņām", ar dziļu elpas vilcienu vērsās pie puiša-kasiera, kurš acīmredzami bija angliski runājošs (vai vismaz ne tautietis), ar jautājumu "Do you have any text books?". Viņš, lai noskaidrotu kundzes patiesās vēlmes, sāka viņu iztaujāt (protams, angliski). Kundze, acīmredzot, uzskatot to par goda lietu, arī atbildēja angliski. Aha-skolotāja, aha- angļu valodas skolotāja. Ahā - meklē grāmatas ar tekstiem, ko varētu dot vidusskolniekiem. Redziet, attapīga kundze - iegriezusies grāmatu veikaliņā (tas nekas, ka ir visāti interneti ar visnotaļ palšām iespējām).
Konstatējot, ka no visa Robert's Books piedāvājuma klāsta nav nevienas pašas angļu valodas apguvei noderīgas text book, kundze uz atvadām gribēja kaut ko pateikt. Tas viņas "kaut kas" bija..."pity butt".  Būtu vien teikusi senkjū un gūdbaj.

Ak, jā, es iegādājos šo:
Pievienot parakstu

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru