svētdiena, 2010. gada 22. augusts

ZARAs knock out

Kā noprotat, 18.augusta izgājiens bija tāds kā tematiskais rudens izlūkgājiens bez nopietniem nodomiem iepirkties, bet apzināt piedāvājumu. Arī izgājiena budžets bija tieši tik, cik makā bija skaidra nauda. Tātad – karti neaiztikt! Tāpēc arī šo nosaucu par ZARAs knock out. Jo ZARA mani ar manu “apzināt piedāvājumu” izgājienu nolika uz lāpstiņām. Uzreiz. Pa kreisi. Stāvēja viņas – tumši zilas zamša bagetkurpītes. Baget, jo pēc formas atgādina bagetes. Man vienas tādas jau ir – bēšīgas. Forma tiešām kā bagešu gali.
Domājot par rudeni un sava skapja saturu, biju sev nodefinējusi krāsas, kam jāpievērš uzmanība – tumši zils, bēšā, konjaka/kamieļa, melns. Varbūt arī pelēks un bordo. Viss.
Ar ZARU un zilām kurpēm man jau bija pieredze, kas liecināja – ņem, kamēr ir! Bijām noskatījuši Mārtiņam zilus mokasīnus, kad gribējām iegādāties – bija jau izpirkti. Nācās gaidīt pievedumu ,kur atveda zilus, bet ne tādus, kā sākotnēji gribējās.
Trakākais, ka līdz tam es jau biju paspējusi izķemmēt lielu daļu ineta veikalu, meklējot tieši zilas zamša šņorkurpītes. Nesekmīgi. Jo mani viņas gaidīja ZARā :):

Visi minētie apstākļi man ir kā attaisnojums pirkumam. Jo pēdējā laikā man par katru pirkumu sev vajag attaisnojumu. Varbūt jāpierakstās uz konsultāciju pie kāda speciālista?

1 komentārs:

  1. Nezinu, kāda īsti ir mana attieksme, bet laikam jau priecājos par to, ka manam pēdas izmēram Zaras kurpes nekad nav derējušas (un laikam arī nekad nederēs), jo tādējādi man atkrīt iespēja iztērēt naudiņas, lai tiktu pie stilīgiem apaviem :D

    AtbildētDzēst