piektdiena, 2010. gada 20. augusts

Zvaigznes ABC OUTLET

Jā, “outlet” un ar kliedzoši lielajiem burtiem.
Man patīk pērļu medības, proti, iespējamība šķietami nekam nederīga piedāvājuma masā izrakt kaut ko simpātisku un cenā tīkamu. Zinot turpmāko dienu plānus, neksatoties uz jau iegādāto grāmatu, nolēmu izmēģināt laimi autletā, kas, pēc nosaukuma spriežot, varētu mani iepriecināt ar sen izdotām, neizpārdotām, tomēr labām grāmatām par vēl labākām cenām. Jo katrs taču zina, ka pēc svaigākajiem izdevumiem jāiet uz “grāmatnīcu parasto”.
Nu labi, Zvaigzne nekad nav bijusi mana iecienītākā izdevniecība. Taču mans sašutums, neveiksmīgi meklējot lēto grāmatu stendu, plauktiņu, nu kaut vai čupiņu, strauji progresēja. Kronis visam bija uzietā nesen izdotā indiešu rakstnieces grāmata mīkstajos vākos ar viduvējas kvalitātes papīru (!), kuras cena bija pie 8Ls. Es maksātu uz pusi mazāk. Un tikai tāpēc, ka biju patiesi ieinteresēta to grāmatu izlasīt.
Acīmredzot, lai pieskaņotos Tērbatas ielas sākumā valdošajai gaisotnei, ko uzbur Otilie un Kūkotava, autletā vesels stūrītis veltīts dekupāžai. Nē, nē- es uz šito neuzķeršos.
Cienītā Kilbokas kundze – visu pasaules naudu nevar nopelnīt!! Turpiniet ar mācību grāmatām, kuras es ceru turpmākos gadus vēl neredzēt, jo arī to saturs un kvalitāte ir kaitinoša. Toties tirgus ar stabilu un visai paredzamu pieprasījumu, tātad arī ieņēmumiem.  

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru